eebYXrnOYAkzZ4FfKXVQtUxpW7aZVX2htvOt4gr5
Bookmark

Drama Pembancuh Kopi Mr Vampire Adapatasi Novel Lakoan Ungku Ismail Aziz, Nazeera Sardi,

Drama adaptasi novel Kopi Mr Vampire karya Aii Fariza akan datang di HyppTV. Drama arahan Eyra Rahman ini akan menampilkan lakonan Ungku Ismail Aziz dan Nazeera Sardi sebagai pelakon utama. Tarikh tayangan akan diberitahu kelak.

JUDUL : PEMBANCUH KOPI MR. VAMPIRE
EPISOD : 30 episod
TARIKH / MASA : 2017
SIARAN : HyppTV
PENULIS NOVEL : Aii Fariza
PENGARAH : Eyra Rahman
TERBITAN : Mangkin Prestij
PELAKON : Ungku Ismail Aziz, Nazeera Sardi, Lia Natalia, Fatin Afeefa, Sharifah Shahora, Ellyas Abdullah, Aizat Hassan, Dayang Areeda, Adam Shahz, Shima Anuar, Amanda Hariz

WATAK PELAKON 
Ungku Ismail Aziz sebagai Alif Irsyad
Nazeera Sardi sebagai Nuzul Filzah
Adam Shahz sebagai Saiful

SINOPSIS PEMBANCUH KOPI MR.VAMPIRE
Selaku CEO, Alif Irsyad tidak pernah mengimpikan jatuh cinta pada seorang waitress. Teori Irsyad mudah. Gadis biasa seperti Nuzul tidak layak digandingkan bersamanya. Alif Irsyad dengan yakin memberitahu rakannya Saiful bahawa dia tidak mudah jatuh cinta lebih-lebih lagi kepada perempuan yang tidak setaraf. Tetapi kata-kata tersebut memakan dirinya kerana dia mula jatuh cinta kepada Nuzul, pekerja kafe Saiful dan merupakan kawan baik isterinya, Laila. Pada mulanya Alif Irsyad menidakkan perasaannya pada Nuzul namun makin dielak makin menjadi-menjadi lalu diluahkan perasaannya itu kepada Nuzul. Bermulalah kisah suka dukan antara mereka berdua.