eebYXrnOYAkzZ4FfKXVQtUxpW7aZVX2htvOt4gr5
Bookmark

Cik B nampak mama seorang yang kuat tetapi bila dia menangis kita pun nak nangis


Kalau bantu mama Insya-ALLAH dapat lagi, sebab sedih tengok apa yang jadi kat mama walaupun Cik B macam susah sedih tapi rasa sedih itu ada," demikian luahan anak jutawan kosmetik Datuk Seri Dr Hasmiza Othman, Nur Edlynn Zamilleen Muhammad Amin, 14, yang membuat kejutan menyerahkan wang tunai sebanyak RM100,000 kepada ibunya bagi menyelesaikan kemelut dengan penyanyi Wan Aishah Wan Ariffin.

Menurut Nur Edlynn atau lebih dikenali dengan nama Cik B, dia tidak sanggup melihat ibunya yang mesra dipanggil Datuk Seri Vida menangis setiap malam berikutan kontroversi antaranya dengan Aishah yang merupakan peserta Gegar Vaganza musim keempat.

"Cik B nampak mama seorang yang kuat tetapi bila dia menangis kita pun nak nangis. Jarang tengok mama menangis macam tu dan ia betul-betul berat bagi mama.

"Kerana itu Cik B beri duit hasil jualan produk Salmon Skin yang diperoleh daripada ejen Singapura dan Malaysia kepada mama untuk bayar kepada Aishah," katanya kepada pemberita selepas sidang media Vida, di kediamannya di sini, hari ini.

Sementara itu, Vida secara rasminya menyatakan permohonan maaf secara terbuka seperti yang termaktub dalam keputusan bersama ketika sesi mediasi di Mahkamah Sesyen Sivil 11 Kuala Lumpur 1 Julai lalu.

"Saya, Datuk Seri Vida memohon maaf secara terbuka kepada Wan Aishah Wan Ariffin melalui representasi salah terhadap hadiah barang kemas tambahan Gegar Vaganza 4.

"Saya telah memenuhi tiga permintaan dari pihak sana dan terlaksanalah tanggungjawab saya dan semoga apa yang saya buat ini memberi kegembiraan kepada mereka yang menerima dan menantikan keputusan dari dahulu sampai sekarang," katanya.

Vida turut menegaskan tiada istilah siapa menang dan siapa kalah dalam situasi berkenaan memandangkan kedua-dua pihak mencapai persetujuan bagi menyelesaikan masalah dihadapi melalui mediasi.