Ads Top

"Saya Tidak Tahu Apa Motifnya" Terbaru Lelaki Mirip Aiman Tino Main ‘Bebird’


Sebelum ini namanya pernah terpalit dengan penyebaran videonya miripnya buat aksi lucah, nampaknya insiden yang sama berulang lagi kepada pelatun lagu Ku Rela Di Benci ini.


Video aksi ghairah seorang lelaki yang mirip sepertinya kini sedang tersebar luas di media sosial. Bagaimanapun, hal ini dinafikan oleh Aiman Tino sendiri.

Bukan saya seorang yang kena, ada ramai lagi artis kena perkara sama”

Dalam video berdurasi 45 saat ini, keadaan di ruangan bilik itu persis seperti kali pertama video yang viral Mac lalu.

Bagaimanapun, ketika dihubungi oleh Harian Metro, ini respon Aiman Tino. Katanya lagi, itu adalah dugaan yang dia sedang hadapi.

“SAYA tidak tahu apa motifnya. Setahu saya, saya tak bermusuh dengan sesiapa. Tak tahulah pula kalau mereka iri hati. Bagi saya ini dugaan dalam hidup dan perkara sudah berlaku. Lagipun, ini cerita lama dan orang sudah lali,

Kata Aiman lagi, ramai lagi rakan artis yang menjadi mangsa perbuatan tak senonoh ini. Dia juga menyifatkan penyebaran video ini sebagai scam.

“Bukan saya seorang yang kena, ada ramai lagi artis kena perkara sama. Boleh jadi ini adalah ‘scam’ yang mana ada kumpulan tertentu sengaja nak mengenakan artis.”



Apabila terjadi sekali lagi pada saya, pemikiran orang kita pun tetap sama. Mereka pun tahu sejauh mana kebenarannya”

Dalam masa sama, Aiman menafikan komputer riba miliknya yang dicuri selepas kereta Perodua Myvi miliknya dipecahkan di Kampung Melayu Subang, Selangor pada 5 September lalu mengandungi video itu.

“Video itu tak ada kaitan pun dengan komputer riba yang dicuri” 


Ditanya mengenai tindakan yang bakal diambil, Aiman berkata, dia akan meneruskan semula laporan polis yang pernah dibuat sebelum ini.

Tambah Aiman lagi, dia sudah memuat laporan polis untuk mengambil tindakan kepada individu yang tak bertanggungjawab.

“Dalam laporan terdahulu saya memang beri amaran. Jika perkara sama berulang, kita tidak teragak-agak untuk mencari dalang sebenar”

Video aksi ghairah itu sedang tersebar luas di Twitter dan meraih sebanyak 2,000 jumlah retweets sejak Jumaat lalu.

Powered by Blogger.