eebYXrnOYAkzZ4FfKXVQtUxpW7aZVX2htvOt4gr5
Bookmark

Ayam Brand Sumbang Lebih 9,000 Pek Makanan ‘Ready To Eat’ Buat Petugas Hospital Sungai Buloh

PELBAGAI sumbangan demi sumbangan disalurkan oleh banyak pihak dalam kerjasama membantu meringankan beban para petugas barisan hadapan negara dalam membendung penularan wabak COVID-19.

Pengeluar produk makanan dalam tin terkenal, Ayam Brand juga tidak melepaskan peluang keemasan ini untuk berbakti kepada mereka.

Baru-baru ini, syarikat tersebut telah menyalurkan sumbangan berupa makanan mudah dimakan kepada petugas-petugas COVID-19 di Hospital Sungai Buloh.

Difahamkan, terdapat 9,600 pek makanan kategori ‘ready to eat‘ yang disumbangkan kepada petugas tersebut, termasuklah jenis Mackerel Fillet dan Kacang Panggang.

Ayam Brand ingin mengucapkan TERIMA KASIH kepada semua barisan hadapan di Hospital Sungai Buloh yang bekerja dengan gigih sekarang ini.

Kami telah menghantar 9600 produk Ayam Brand “Ready To Eat” yang mudah dimakan termasuk Mackerel Fillet dan Kacang Panggang untuk membantu memberi tenaga.

Semua produk Ayam Brand adalah Halal, boleh dimakan terus dari tin (ready to eat), tidak mengandungi pengawet atau tambahan MSG.



Sumber: Ayam Brand Malaysia