eebYXrnOYAkzZ4FfKXVQtUxpW7aZVX2htvOt4gr5
Bookmark

Nabil Ahmad “Notifications ni yg dari pagi tadi x berhenti2 kate same same!!..”

Tidak disangkakan juga, rakannya, Nabil Ahmad  itu turut mempunyai seseorang yang seiras dengan wajahnya. Hal ini menjadi perbualan hangat dimedia sosial apabila menerusi laman Instagram Meletop berkongsikan video seorang jejaka yang memiliki rupa paras seperti pelawak dan pengacara berkenaan.

Dalam pada masa yang sama, video TikTok jejaka berkenaan turut viral apabila rata-rata akui bahawa dia mempunyai iras pada bahagian wajah dan suara.


Sehinggakan juga beberapa rakan selebriti popular turut akui bahawa jejaka berkenaan seperti ‘kembar’ kepada Nabil Ahmad. Walau bagaimanapun, terbaru pula Nabil Ahmad turut memberikan respon mengenai hal itu.

Ujarnya notification tidak henti-henti diterimanya dari pagi kelmarin apabila rata-ratanya mengatakan ‘same same’. Pun begitu, apa yang lebih mencuit hati ramai apabila pelawak terkenal ini turut sama melakukan aksi yang sama seperti jejaka viral berkenaan.

“Notifications ni yang dari pagi tadi tak berenti-henti kate same same!! Wah begitu je korang samakan aku…” ujarnya menerusi laman Instagram.




Sumber: Meletop, Instagram Nabil Ahmad