eebYXrnOYAkzZ4FfKXVQtUxpW7aZVX2htvOt4gr5
Bookmark

Drama My Sweetheart Hannan Lakonan Hafidz Roshdi, Eyka Farhana

Lakonan Hafidz Roshdi, Eyka Farhana
Tonton drama adaptasi novel 'My Sweetheart Hannan' full episod karya Nureen Mirza. Menampilkan gandingan Hafidz Roshdi dan Eyka Farhana. Akan datang di saluran RTM.   

JUDUL : MY SWEETHEART, HANNAN
Tonton Full Episod : 1-26 episod
SIARAN TV : RTM
PENULIS NOVEL : Nureen Mirza
PENGARAH : Adam Hamid  
PRODUKSI : Halfmoon Entertainment, Apakes media
PELAKON : Hafidz Roshdi, Eyka Farhana, Fahad Iman, Aishah Azman, Rashdan Baba, Ani Maiyuni, Mak Wan, Syed Irfan, Fimie Don, Muaz Fitri, Hasnol, Bea Rameshan

WATAK PELAKON 
Hafidz Roshdi sebagai Hizzad
Eyka Farhana sebagai Hannan 
Fahad Iman sebagai Adam
Aishah Azman sebagai Sofea

SINOPSIS MY SWEETHEART HANNAN

Hannan dan Hizzad pernah berkahwin, dan bercerai. Pertemuan semula selepas dua tahun membuatkan Hizzad sedar dia masih punya perasaan terhadap Hannan. Namun, hati Hannan tidak mudah dilembutkan, lantaran luka yang pernah Hizzad tinggalkan.

Namun, takdir menyatukan mereka kembali ke gerbang pernikahan. Bermulalah suka duka dalam perkhawinan kedua Hizzad dan Hannan. Berhadapan dengan kebencian mak mentuanya, buatkan Hannan meraup dada. Sofea dan Adam pula sentiasa berbuat onar untuk meruntuhkan mahligai baru mereka.

Ditambah lagi dengan kehadiran mesej misteri seringkali buat Hannan pening kepala. Dapatkah Hizzad dan Hannan menjulang bahagia? Atau rumah tangga yang dibina kali kedua ini bakal ranap seperti yang pertama?

PROMO DRAMA MY SWEETHEART HANNAN

PARA PELAKON DRAMA MY SWEETHEART HANNAN