eebYXrnOYAkzZ4FfKXVQtUxpW7aZVX2htvOt4gr5
Bookmark

Aksi Kakak-Kanak Tendang Kucing Undang Kemarahan Ramai

 


Sudah menjadi kebiasaan kita melihat kucing berada dikedai-kedai makan untuk meminta simpati dari kita untuk memberi sedikit makanan kepadanya.

Kebiasaannya orang ramai akan buat tidak tahu, namun sesetengah orang akan murah hati dan prihatin untuk memberikan makanan buat si kucing, di samping ada juga yang geli sehingga sanggup menghalau haiwan itu dengan menyimbah air dan sebagainya.

Video TikTok yang dikongsikan semula oleh pengguna atas nama afiqxsy_ telah mengundang kemarahan orang ramai apabila seorang kanak-kanak dilihat menendang seekor kucing yang ada di restoran itu.


Individu yang merakam video tersebut sedang merakam kucing berkenaan yang kelihatannya seperti sedang menunggu sisa makanan di tepi meja seorang pelanggan apabila seorang kanak-kanak perempuan datang dan menyepak haiwan tersebut, membuatkan kucing berkenaan lari.

Kanak-kanak itu mengekori kucing tersebut dan menyepaknya sekali lagi sebelum kembali ke mejanya sambil tersengih seronok.

Tindakan kanak-kanak itu membuat netizen panas hati dan ramai yang meluahkan rasa geram mereka terhadap sikap kanak-kanak itu, tidak kurang ada yang menyalahkan ibu bapanya.








sumber: twitter