eebYXrnOYAkzZ4FfKXVQtUxpW7aZVX2htvOt4gr5
Bookmark

Kucing Minta Teman Belai Masa Beranak,Tuan Jadi "Bidan Terjun" Siap Meneran Lagi

 



Kucing merupakan haiwan yang manja serta selalu inginkan perhatian tuannya pelbagai cara dan perangai manja comel serta pandai memujuk untuk menambat hati tuannya

Dengar Arahan Dalam Apa Jua Situasi

Melalui satu perkongsian TikTok Rohaida Zahini, detik-detik berharga apabila salah seekor kucing betina mereka sedang ‘bertarung’ melahirkan anak. Tatkala kucing orang lain mungkin sudah duduk menyendiri di dalam kotak, berbeza pula dengan si comel ini. Seperti tidak mahu beranak sendiri, tuannya telah menjadi ‘bidan terjun’ dan memberikan semangat di sebelah kucing berkenaan. Dengan mata yang membulat, si hitam itu terus meneran sambil menyandarkan badan pada lelaki tersebut.



@rohaida_zahini

Baguih baby ni.. Dengaq arahan dalam apa jua situasi 😂

♬ bunyi asal - Quotesdhiya - ꧁Quоτеδdнiγα꧂
@rohaida_zahini

Baguih baby ni.. Dengaq arahan dalam apa jua situasi 😂

♬ bunyi asal - Quotesdhiya - ꧁Quоτеδdнiγα꧂
@rohaida_zahini

Part 2! baru sekor.. bulu dia basah tak nampak colour sebenar lagi..

♬ subanallah walhamdulillah - king..👑JAMAL.007


Selagi Tak Pegang, Selagi Itu Dia Dok Keliling Kita

Dalam pada itu, Rohaida turut menjelaskan bahawa ini bukanlah kali pertama kucing hitam mereka melahirkan anak. Namun peliknya, si bulus itu dilihat terlalu manja dan sering datang meleset seolah-olah mahu seseorang menemannya ketika beranak. Untuk melancarkan lagi proses tersebut, mereka turut mengurut perlahan sehinggalah anak-anak kucing itu selamat keluar. Meraih ratusan ribu jumlah tontonan sejak dimuat naik, netizen sempat berkongsikan pengalaman mereka sendiri. 


sumber:rohaida zahini