eebYXrnOYAkzZ4FfKXVQtUxpW7aZVX2htvOt4gr5
Bookmark

Sedap Dah Cikgu Ini Kasi Ucapan Selamat Pagi Kepada Pelajar, Tiba2"Nate Aye"

 


Awal-awal persekolahan sudah perlu menjalani kelas online, pasti perkara itu dapat membuatkan pelajar kurang bersemangat untuk menimba ilmu.

Jadi gurulah yang memainkan peranan untuk memastikan pelajar-pelajarnya bersemangat untuk menyertai kelas online seperti datang ke sekolah.

Salah satu caranya, guru sendiri perlulah menunjukkan semangat untuk mengajar anak-anak murid dengan berinteraksi bersama mereka.

Seorang guru ini juga melakukan perkara yang sama seperti yang dapat dilihat dalam sebuah video yang tular ini.



Video yang dikongsikan  itu menunjukkan guru wanita berkenaan merakam dirinya bertanyakan khabar dan mengucapkan selamat pagi kepada para pelajar.

Dalam pada masa yang sama turut dapat didengari dengan kuat bunyi ayam berkokok di latar belakang rakaman tersebut, namun guru berkenaan tetap meneruskan kata-katanya.

Guru wanita itu meluahkan harapannya agar anak-anak muridnya sihat dan ceria pada pagi hari pertama sesi persekolahan itu.

Namun bunyi ayam berkokok di belakang menjadi semakin kuat membuatkan wanita itu hilang sabar dan suaranya yang lemah lembut terus bertukar nyaring memaki ayam-ayam berkenaan.

Rakaman lucu guru wanita berkenaan membuat ramai terhibur.