eebYXrnOYAkzZ4FfKXVQtUxpW7aZVX2htvOt4gr5
Bookmark

Jiran Kesian Sampai Panggil Polis,“Kau Suami patut jaga dia, bukan pukul dia,”

 


Lazimnya, apabila berdepan dengan situasi begini isteri akan bertindak berdiam diri kerana tidak mahu suaminya ditahan oleh pihak polis.

Begitu juga seperti video yang dikongsi seorang wanita dikenali sebagai Miss Janda di aplikasi TikTok, yang tampil membuat laporan polis selepas mendakwa jirannya telah dizalimi oleh suami sendiri.

Terdengar suara jirannya menjerit menahan kesakitan

Menerusi rakaman video yang dimuat naik, wanita ini mendakwa jirannya telah dipukul oleh suaminya sendiri.

Ini berikutan wanita tersebut telah terdengar suara jirannya yang menjerit menahan kesakitan malah anak kepada jirannya turut menjerit supaya ayahnya tidak lagi memukul ibunya.

@miss_janda

fuck kaki pukul🖕🖕🖕

♬ bunyi asal - Miss@janda

 

Polis sampai selepas kita buat report

Malah ketika kejadian berlaku, dia sempat mempersoalkan tindakan lelaki itu, yang sepatutnya menjadi pelindung buat keluarganya bukan sebaliknya.

“Ok polis sampai, selepas kita buat report. Sebab dia tak nak keluar polis sampai. Kita tengok apa yang terjadi”.

Susulan dari itu, wanita ini tampil membuat laporan polis bagi mengelakkan daripada jirannya terus menjadi mangsa keganasan rumah tangga.


@miss_janda

ok nk cite sis bkn nk sibuk tp wife die menjerit 1 tmn buleh dgr n dgr ank die ckp jgn pukul ibu..tu yg sis kuar sis sound die..

♬ bunyi asal - Miss@janda

Rakaman video yang dikongikan itu turut mendapat perhatian ramai dan berjaya meraih 1.7 juta tontonan setelah dimuat naik.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen turut bersimpati dengan nasib wanita berkenaan.