eebYXrnOYAkzZ4FfKXVQtUxpW7aZVX2htvOt4gr5
Bookmark

Drama Derita Untuk Bahagia Lakonan Amar Baharin,Hafreez Adam,Dayang Areeda

 

Lakonan Amar Baharin,Hafreez Adam,Dayang Areeda

Tonton drama bersiri 'Derita Untuk Bahagia' di slot Tiara, Astro Prima. Dibintangi oleh Amar Baharin, Azar Azmi, Hafreez Adam dan Dayang Areeda. Drama 30 episod arahan Ejump Mohd. Akan menemui penonton pada bulan Februari 2021.

JUDUL : DERITA UNTUK BAHAGIA
FULL EPISOD :1- 30
TARIKH TAYANGAN : 7 JUNE 2021
WAKTU SIARAN : Isnin-Jumaat, 6:00 petang
SIARAN TV : Astro Prima
PENGARAH : Ejump Mohd
PRODUKSI : MIG Productions Sdn Bhd
PELAKON : Amar Baharin, Azar Azmi, Hafreez Adam, Dayang Areeda, Jasmin Hamid, Rashdan Baba, Zarina Zainuddin, Hilal Azman, Dian P.Ramlee, Haeriyanto Hassan, Marisa Yasmin, Shukry Ramlee, Aaliyah Natasha, Puteri Lofea, Riezman Khuzaimi, Aida Othman

WATAK PELAKON
Amar Baharin sebagai Daniel
Azar Azmi sebagai Alisya
Hafreez Adam sebagai Raif
Dayang Areeda sebagai Intan
Jasmin Hamid sebagai Lina
Rashdan Baba sebagai Mahad
Zarina Zainuddin sebagai Maryam
Hilal Azman sebagai Jalal
Dian P.Ramlee sebagai Puan Zaiton
Haeriyanto Hassan sebagai Fauzi
Marisa Yasmin sebagai Maria
Shukry Ramlee sebagai Zaidi
Aaliyah Natasha sebagai Ainur
Puteri Lofea sebagai Batrisyia
Riezman Khuzaimi sebagai Salleh


SINOPSIS DERITA UNTUK BAHAGIA
Alisha ialah gadis yang rajin dan yang membesar dalam keadaan yang penuh dengan cabaran, bapanya kaki pukul manakala ibunya membanting tulang membesarkannya.

Alisha bijak dan pandai berdikari untuk mencari wang. Suatu hari Alisha dikejutkan apabila sedar yang dia bukanlah anak kandung ibunya. Pergolakkan berterusan apabila Alisha cuba mahu mencari keluarga kandungnya.

Pertemuan Alisha dengan Danial dan Raif juga telah membibitkan situasi cinta tiga segi antara mereka semua, namun hubungan cinta Alisha ditentang sehingga dia menemui kebenaran.

Berjayakah Alisha menemui bahagia dan cinta selepas melalui kehidupan yang sukar, ditambah dengan masa silam keluarganya yang kini menghantuinya?

Episod 20 - Raif mendesak Mak Yam untuk beritahu tentang Tuan Jalal. Mahad mengungkit kedudukan Lina adalah disebabkan jasanya, Lina tertekan dan mahu membunuh Salleh.

Episod 19 - Intan terus meyakinkan Alisha untuk mencintai Raif. Lina tertekan dengan layanan Puan Zaiton yang sudah mengesyaki sesuatu. Danial mula mencari jawapan.

Episod 18 - Raif bawa Alisha balik ke kampung, Mak Yam menghalau Alisha. Intan gembira apabila mengetahui Alisha memilih Raif berbanding Danial. Intan nekad mahu Danial jadi miliknya.

Episod 17 - Intan gelisah selepas terdengar perbualan Mahad dan Lina, dia mula mengesyaki sesuatu. Danial korbankan hatinya terhadap Alisha demi persahabatannya dengan Raif.

Episod 16 - Alisha terus menderita dengan Fauzi yang masih tidak berubah. Danial mendesak Lina untuk mengetahui tentang Salleh. Raif mula menekan Alisha untuk menjauhi Danial.

PROMO DRAMA DERITA UNTUK BAHAGIA

PARA PELAKON DRAMA DERITA UNTUK BAHAGIA

PARA PELAKON DRAMA DERITA UNTUK BAHAGIA 2

PARA PELAKON DRAMA DERITA UNTUK BAHAGIA 4

PARA PELAKON DRAMA DERITA UNTUK BAHAGIA 6

PARA PELAKON DRAMA DERITA UNTUK BAHAGIA 8