eebYXrnOYAkzZ4FfKXVQtUxpW7aZVX2htvOt4gr5
Bookmark

Amar Ashraf Sebak Zizan Beli Sambal Dan Baju Buat infak

 

Amar Ashraf Sebak Zizan Beli Sambal Dan Baju Buat infak 2

Ramai selebriti dan juga krew belakang tabir terpaksa bekerja keras untuk mencari pekerjaan lain sementara menanti pengambaran dibenarkan semula.

Salah seorang yang mencari inisiatif lain untuk menambah pendapatan adalah aktor drama, Amar Asyraf yang tidak segan berniaga pelbagai produk termasuklah melakukan IG live untuk mempromosikan jualannya



Zizan Borong Sambal & Baju

Dia yang dilihat sudah berhijrah menjadi lebih baik apabila kerap keluar berdakwah mengikuti aktiviti jemaah tabligh sememangnya sering membuat IG live untuk berniaga telah mendapat ‘kejutan’ apabila ramai rakan artis tampil memberikan sokongan.

Antaranya ialah pelawak terkenal, Zizan Razak yang memasuki IG live Amar dan memaklumkan ingin memberikan Rm1,000 dengan membeli baju serta sambal jualan pelakon tersebut sebelum meminta Amar menginfakkan produk-produk yang dibelinya kepada orang ramai.

@alif.najmi_

semoga Allah jaga kita semua 🤲🏼 #fypp #fyppppppppppppppppppppppp #fypシ゚viral #viral

♬ Sedih - Instrumental - Asraf Studio


Terima Kasih Semua

Bukan itu sahaja, Amar juga dilihat sebak apabila rakan-rakannya sudi membantu lebih-lebih lagi ketika pandemik ini dan dalam masa yang sama melakukan kebaikkan kepada orang lain.

Justeru itu, pelakon yang pernah popular sebagai hero drama Setia Hujung Nyawa berkenaan telah menulis kapsyen berterima kasih kepada beberapa lagi rakan artis termasuklah Zizan Razak. Dia juga bersyukur kerana Allah S.W.T menghantar orang-orang baik bersamanya ketika ini. 


Sumber: Instagram Amar Asyraf, TikTok @alif.najmi_