eebYXrnOYAkzZ4FfKXVQtUxpW7aZVX2htvOt4gr5
Bookmark

Bell Ngasri Kena Sakat Dengan Ustaz, Video Bikin Ramai Terhibur

 

Bell12


Siapa tidak mengenali Bell Ngasri sejak dari zaman kanak-kanak sehingga sekarang merupakan seorang yang berkebolehan dalam lakonan mahupun dalam lawaknya, membuatkan orang tidak kering gusi melihatnya,Apatah lagi wataknya sebagai Barkoba yang sering disebut apabila bulan puasa yang berjaya mencuit hari ramai.

Watak Barkoba boleh dikatakan bertahun-tahun telah meninggalkan kesan buat penonton kerana lakonan lawak Bell Ngasri yang menjadi.


Malah selain itu, Bell Ngasri jika bercakap sahaja sudah cukup menghiburkan peminat. Jadi melihatkan pula satu rakaman video yang dikongsikan ini, Bell Ngasri viral lagi di media sosial berikutan gelagatnya ini mendapat perhatian ribuan netizen.

Difahamkan Bell Ngasri sedang menunaikan umrah dan rakaman yang dirakamnya memaparkan dia bersama seorang ustaz namun percakapan ustaz tersebut mengundang tawa buat Bell Ngasri dan peminat.

Mana tidaknya, penangan watak Barkoba dimana-mana sahaja pasti masih diingati oleh ramai manakala gelagat Bell Ngasri kena sakat ini dengan pantas 

@cucutokanjang

Alahai Ustaz Ni Lawak 😂

♬ original sound - cucutokanjang

Video pendek yang dikongsikan oleh Bell Ngasri di Instagram story miliknya lalu dimuat naik semula oleh akaun, cucutokanjang itu turut ditinggalkan bermacam-macam reaksi lucu netizen pula yang tercuit hati dengan gelagat sporting Bell Ngasri selepas kena sakat