eebYXrnOYAkzZ4FfKXVQtUxpW7aZVX2htvOt4gr5
Bookmark

Cara Remy Ishak Pandang Buat Amyra Rosli Berdekah, Video Ini Buat Ramai Terhibur

 

Video Ini Ruat Ramai Terhibur
Sebuah drama yang mempunyai gandingan menarik Remy Ishak dan Amyra Rosli ,Jangan Menangis Cinta telah mendapat sambutan para penonton sejak awal di tayangkan lagi .

Cerita yang memaparkan konflik dan jalan cerita yang menarik telah membuatkan ramai daripada penonton tidak sabar untuk melihat episod seterusnya pada setiap minggu.

janganmenagiscinta12224

Namun begitu, terhibur pula warganet dengan satu rakaman video disebalik tabir penggambaran Jangan Menangis Cinta yang tidak disangka-sangka terdapat pula momen lucu antara pelakon utama, Amyra Rosli dan Remy Ishak.

Menerusi video yang telah dimuat naik ini, Remy Ishak dan Amyra Rosli sedang bersedia memulakan lakonan mereka namun terjadi pula kejadian lucu yang mencetuskan Amyra Rosli juga tidak dapat menahan ketawanya.


Perkongsian video tersebut telah manarik minat netizen untuk memberi komen dan rata-rata antara mereka tidak dapat menahan ketawa dan merasakan lucu  Sehinggakan ada juga yang setuju, perangai Remy Ishak semakin kelakar selepas mendirikan rumah tangga.

ketawa lucu2

ketawa lucu4

ketawa lucu6