eebYXrnOYAkzZ4FfKXVQtUxpW7aZVX2htvOt4gr5
Bookmark

“Rezeki tak pernah salah orang”Asif dinobatkan Tokoh Influencer OKU 2022


Remaja kelainan upaya (autisme), Asif Suhaimi bukanlah seorang yang asing lagi buat pengguna media sosial. Dia juga pernah melangkar sejarah apabila memenangi kategori Artis Komedi Popular di Anugerah Bintang Paling Popular ABPBH yang ke-34.

Kemenangan Asif sekali gus menewaskan beberapa nama selebriti terkenal dan ramai begitu puas hati dengan keputusan tersebut pada Anugerah Bintang Paling Popular yang berlangsung November tahun lalu.


Boleh dikatakan Asif pada tahun lalu cukup popular dengan bakat lakonannya yang bersahaja namun sangat menghiburkan sehingga memiliki ramai peminat, jadi tidak mustahil jugalah dia berjaya memenangi kategori tersebut.

Terbaharu pula, Asif membuatkan ramai peminatnya turut tumpang gembira sekali lagi dengan satu berita apabila dia dinobatkan sebagai Tokoh Influencer OKU peringkat negeri Kelantan.

Perkongsian ini juga menarik tumpuan peminat Asif untuk meninggalkan reaksi memberikan pujian dan mengucapkan tahniah buat kemenangan Asif tersebut.

@syahmi.sazli

♬ bunyi asal - Syahmi Sazli Production

Dalam pada itu, warganet juga berterima kasih kepada Syahmi Sazli yang berjaya membimbing Asif sehingga berjaya mencipta nama sebagai anak seni yang popular.