eebYXrnOYAkzZ4FfKXVQtUxpW7aZVX2htvOt4gr5
Bookmark

Wanita Ini Kena Bantai Atas Motor ,Kesian Dapat Lelaki Tak Guna

 


Penunggang motosikal sememangnya antara kenderaan yang melalui jalan-jalan raya yang sesak. Jadi, para penungang perlu lebih berhati-hati ketika membawa motosikal lebih-lebih lagi jika ada pembonceng dibelakangnya.

Namun begitu, menerusi video yang tular di laman Twitter, sebuah motosikal yang dipandu oleh seorang lelaki dilihat agak mencurigakan apabila pembawanya seperti melakukan kekasaran kepada pembonceng.

Bantai wanita atas motor

Menerusi video yang dikongsikan Travel Jimat, dapat dilihat lelaki yang dipercayai adalah seorang suami seolah-olah sedang menyiku wanita dibelakangnya dengan kuat ketika berada di atas motosikal.

Tindakan tersebut berjaya dirakam dan dimuat naik ke laman sosial sehingga teruk dikecam netizen.


Dua kali kena siku

Apa yang membuatkan netizen panik selepas melihat rakaman video dari dashcam kereta dibelakangnya adalah kedudukan wanita itu yang hampir sahaja terjatuh selepas disiku sebanyak dua kali oleh lelaki tersebut.

Dalam keadaan motosikal yang sedang memecut laju, sudah tentu kejadian berkenaan boleh mendatangkan bahaya kepada wanita terbabit.


Angkat kaki je kalau laki jenis macam ni

Sehubungan dengan perkongsian itu, rata-rata netizen telah meluahkan rasa geram selepas menonton video berdurasi 12 saat tersebut kerana merasakan lelaki berkenaan bukanlah seseorang yang bertanggungjawab.

Mereka juga sempat menitipkan pesan kepada para wanita yang belum berkahwin supaya elakkan diri daripada mendekati lelaki seperti itu jika enggan kehidupan sengsara selepas berkahwin nanti.