eebYXrnOYAkzZ4FfKXVQtUxpW7aZVX2htvOt4gr5
Bookmark

Ex-girlfriend mula ungkit pemberian lepas, sekali lelaki ini balas ‘hiburkan’ ramai “Lawan bang lawan”

 


Satu content di media sosial yang memaparkan pemberian lepas di ungkit oleh bekas kekasih mengundang perhatian ramai untuk meninggalkan pelbagai pandangan kepada isu tersebut yang sejak beberapa hari ini juga ia menjadi topik perbualan hangat ramai.

Seorang individu ini juga berkongsikan kisah Ex-girlfriend yang turut bersikap sedemikian terhadapnya apabila ungkit beberapa barang yang ingin dipulangkan kepadanya namun dia tidak berdiam diri malah turut meminta kembali juga apa yang telah diberi kepadanya pula.

@mhmmdshfkk Dia mula dulu saya sambung je 😭 #ungkit #pekakwaknart #fypシ ♬ DJ CLUBBING PUTEEAP - 𝙞𝙡𝙝𝙖𝙢𝙯𝙯 -

Individu yang memuat naik video tersebut beserta kapsyen, “Dia mula dulu saya sambung je,” itu dalam pada masa sama membuatkan ruangan komen turut dipenuhi dengan pelbagai pandangan netizen.

Tetapi ternyata Ex-girlfriend dirinya itu tidak sekadar ungkit beberapa barang tersebut malah selepas melihat balasan mesejnya, lain pula yang jadi.

@mhmmdshfkk Reply to @nanaitsme_ Dia mula , Saya layankan je 😅 Bnyk dh saya abis duit dkt prmpuan tpi takpernah lgi tuntut apa ii mngkin tu rezeki dorang kan ☺️ #part2 #ungkit #fypシ ♬ origineel geluid - Tik Toker

@mhmmdshfkk Part 3 done . Aku rasa mcm banyak lagi episode ni 😅 #ungkit #fyp ♬ original sound - AL
Netizen diruangan komen bagaimanapun hadir dengan ratusan reaksi kepada perkongsian lelaki itu yang mana turut merasa malu dengan tindakan wanita terbabit.

sumber:@mhmmdshfkk