eebYXrnOYAkzZ4FfKXVQtUxpW7aZVX2htvOt4gr5
Bookmark

Air Balang Syahmi Sazli berakhir minggu ini, “Mi risau terambil hak…”

 


Selepas Drama Spontan, filem pertama Youtuber dan pengarah filem terkenal, Syahmi Sazli berjudul Mael Totey The Movie dan kini Air Balang, semuanya mendapat sambutan baik ramai dan dengan pantas viral menerima pujian daripada peminat.


Walau bagaimanapun, selepas berminggu-minggu Air Balang Syahmi Sazli mendapat sambutan baik selepas dijual sejak bulan Ramadan lalu, Syahmi Sazli mendedahkan bakal menutupnya.

Meskipun pendedahan yang dilakukannya di Instagram peribadi mengejutkan ramai, Syahmi Sazli dipuji netizen kerana menutup disebabkan ingin mengelak beberapa faktor dan antaranya disebabkan masalah parking.

Syahmi Sazli dalam posting berkata dia risau terambil hak parking orang lain dan oleh disebabkan faktor lain juga, dia memutuskan untuk mengakhiri jualan Air Balang pada minggu ini yang mana hari terakhir jualannya itu adalah esok (Khamis) bagi menaik taraf kedainya supaya lebih besar dan selesa.


Menjengah ke ruangan komen, ramai yang sedih kerana tidak sempat merasa air jualannya yang boleh dikatakan sangat viral mendapat perhatian media manakala sikap Syahmi Sazli yang mengambil kira faktor parking turut membuatkan netizen kagum.