eebYXrnOYAkzZ4FfKXVQtUxpW7aZVX2htvOt4gr5
Bookmark

”Jangan saya pulak cari bini demo” Gelagat PU Riz tarik perhatian Neelofa

 


Gelagat pasangan selebriti dan usahawan popular, Neelofa dan Haris Ismail atau turut dikenali sebagai PU Riz sering menghiburkan peminat mereka dengan perangai yang suka bergurau.


Sekali lagi nampaknya pasangan terbabit menghiburkan warganet apabila terdapat satu video PU Riz dalam satu majlis bersama beberapa individu namun terdapat momen lucu yang menangkap perhatian warganet di media sosial.

Video PU Riz yang memaparkan dia memuji seorang anak kecil namun berakhir dengan gurauan lucu ternyata membuatkan dirinya tular apabila gelagatnya itu mengundang ramai terhibur.

Namun begitu, lebih mencuit hati ramai pula Neelofa tampil membuat video seperti trend di aplikasi TikTok dan content yang dikongsikan ini membuatkan PU Riz menjadi tumpuan ramai.

Apatah lagi membacakan pula kapsyen ditulis Neelofa yang memberikan responnya terhadap video suaminya yang viral ini sehingga dalam masa sekejap, perkongsian Neelofa di TikTok ini mendapat ribuan perhatian ramai.

@neelofa Jangan saya pulak cari bini demo #kidding ♬ original sound - neelofa

Perkongsian Neelofa yang sempat bergurau dengan menulis kapsyen, “Jangan saya pulak cari bini (isteri) demo,” membuatkan ramai warganet turut terhibur dan mengusik pasangan sama cantik, sama padan tersebut diruangan komen.

sumber:@neelofa