eebYXrnOYAkzZ4FfKXVQtUxpW7aZVX2htvOt4gr5
Bookmark

Janna Nick Lepas Jatuh Kerusi ,Kali Ni Bergolek Di Lantai Pulak..Netizen Kata "Over"

 


Rancangan I Can See Your Voice Malaysia ini sudah pun memasuki musim baru. Kali ini pengacara sudah bertukar kepada Izzue Islam dan Ain Edruce. Malah kerusi barisan penyiasat juga sudah pun beralih kepada selebriti lain.

Sebelum ini satu episod yang memaparkan Janna Nick jatuh kerusi telah menjadi bualan hangat penonton dan warganet. Baru-baru ini satu rakaman dari episod I Can See Your Voice Malaysia dengan paparan gelagat Janna Nick sekali lagi jadi perhatian warganet.

@jannanickofficial

Sakit Tapi tetap pertahankan…siapa gelak esok cirit

♬ original sound - jannanick95

Rancangan realiti TV meneka siapakah peserta yang boleh menyanyi atau tidak ini sememangnya memberikan ‘kebebasan’ kepada barisan penyiasat untuk menjadi diri sendiri. Jika dahula barisan penyiasat yang terdiri daripada Jihan Muse, Mark Adam dan ramai lagi memang menghiburkan.

Namun kali ini Janna Nick bergolek di lantai studio rakaman ini telah membuatkan ramai kritik perbuatannya itu. Berikut adalah perkongsian petikan dari rakaman yang dimuat naik menerusi akaun TikTok TV3Malaysia:


@tv3malaysia Ghisau min, yang sorang tergolek yang lagi panjat kerusi 🫠 Jom tengok I Can See Your Voice Malaysia malam ini jam 9 ✊🏻▶️ Strim Live HD di tonton.com.my & youtube TV3Malaysia .#icsyvmy#icsyvmy5 ♬ original sound - TV3Malaysia

Rata-rata reaksi warganet agak ‘tidak senang’ dengan kelakuan Janna Nick bergolek di lantai studio rakaman itu. Berikut antaranya: