eebYXrnOYAkzZ4FfKXVQtUxpW7aZVX2htvOt4gr5
Bookmark

Peserta Masterchef Kena Masak Ular "Asal masak benda ni weii”

 


Sebelum ini viral dengan rakaman rancangan realiti TV Masterchef yang memaparkan peserta perlu memasak buaya. Perkongsian semula episod tersebut telah menerima pelbagai reaksi warganet. Lain macam betul bahan utama masakannya pun!

@babank.nawanreall1 Balas @elishandayani88 serem tapi ngakak#viraltiktokvideo #mastechef #susahfyp😭 ♬ suara asli - Babank Nawan🔝

Malah baru-baru ini satu perkongsian rakaman dari rancangan pertandingan memasak ini telah mendapat perhatian umum sekali lagi. Kali ini peserta Masterchef kena masak ular pula membuatkan suasana di studio rakaman kecoh dengan jeritan peserta.

Bila bahan masakan utama keluar sahaja, kedengaran suara peserta Masterchef Thailand ini menjerit terkejut. Bayangkan ular dengan fizikal lengkap, nak siang haiwan ini je pun dah macam mana agaknya.

Berikut adalah perkongsian rakaman peserta Masterchef kena masak ular yang telah dimuat naik oleh seorang pengguna TikTok ini:

@babank.nawanreall1 Balas @itocaem selanjutnya masak apa ya kira"😳#mastechef #viraltiktokvideo #susahfyp😭 ♬ suara asli - Babank Nawan🔝

Lain macam betul bahan masakan utama yang perlu dimasak mereka ini!