eebYXrnOYAkzZ4FfKXVQtUxpW7aZVX2htvOt4gr5
Bookmark

Drama Kids Nowadays Lakonan Awie ,Wana Ali

 


Tonton drama bersiri 'Kids Nowadays' Full Episod  lakonan Awie dan Wanna Ali  bermula 15 Ogos 11 malam di astro ria.

JUDUL :Kids Nowadays #kidsnowadays
Tarikh Tayangan: 15 Ogos 2022
Waktu Siaran: Isnin-Khamis, 11:00 malam
Rangkaian: Astro Ria
Produksi:  @suhanmovies
Pelakon: awie wannaali alvinchong lala.wansharmila marisa.yasmin nafiez.zaidi hasnulrahmat farezridzwan  zarinazainuddin meormohd_official harithdaniel_iam azhar_amir dan ramai lagi..

Sinopsis Drama Kids Nowdays

Episod 1

Jaafar menyatakan hasratnya untuk melanjutkan pelajaran ke universiti namun di tentang keras oleh anaknya Najiha. Namun kerana janjinya kepada bekas isteri, Jaafar tetap mendaftar sebagai mahasiswa.

Episod 2

Najiha terkejut apabila terserampak dengan ayahnya yang belajar di kampus tempat dia mengajar. Eddy kini sentiasa memerhatikan Jaafar yang semakin didekati Cik Hanna.

Episod 3

Eddy semakin tercabar dengan hubungan rapat Jaafar dengan Cik Hanna. Najiha pula mula melakukan sabotaj kepada ayahnya yang kini menjadi pelajar di dalam kelas Najiha.

Episod 4

Jaafar semakin tertekan dengan kerenah Najiha yang sengaja merumitkan perjalanan pembelajarannya namun mujurlah Hanna dan Rafidah sentiasa membantu dan memberikan semangat.

Episod 5

Jaafar membantu menyelamatkan Eddy yang hampir lemas sewaktu aktiviti perkhemahan yang mereka sertai. Namun atas hasutan Syafiq, Eddy menjadi angkuh dan tidak mengenang budi.

Promo Drama Kids Nowadays