eebYXrnOYAkzZ4FfKXVQtUxpW7aZVX2htvOt4gr5
Bookmark

Isteri beri ‘flying-kick’ tepat kena perut ,Tangkap suami layan ‘projek ’ di hotel

 


Sejak semalam, tular di media sosial berkenaan satu pendedahan seorang wanita yang mendakwa menangkap suaminya sedang berlaku curang dengan seorang wanita dipercayai pelacur di dalam sebuah bilik hotel.

Menerusi video yang dikongsikan, suaminya ditangkap dalam keadaan hanya berseluar pendek manakala ‘ayam’ tersebut cuma berbaju dalam sahaja.



Melihat dari video yang dikongsikan, wanita terbabit telah memberikan ‘flying-kick’ ke arah suaminya dan menendang pelacur yang dilanggan lelaki itu berkali-kali.

Dalam luahannya di Facebook, dia memaklumkan bahawa perlu bekerja keras untuk kehidupan mereka berdua namun dengan senangnya lelaki itu bermain wanita lain dibelakang.

“Aku lagi sayu bil telefon kena potong 2 hari, nak makan A&W pun dan yang best-best nanti setiap gaji. Balik-balik Allah tunjukkan aku pergi terus ke jalan toklam masuk bilik hotel tengok dalam keadaan tengah bogel dalam tengah sedap **** dengan ayam bayar bernilai RM300 minta kurang dengan bapak ayam RM220 tak boleh setakat 280 sahaja,” tulisnya.


Ujarnya, perkara berkenaan sudah seminggu terjadi, namun baru sekarang mempunyai kekuatan untuk mendedahkan perkara ini kerana begitu kecewa dengan lelaki yang dipanggil suami.

Dia juga memaklumkan teruk difitnah sebelum ini dengan ahli keluarga lelaki itu namun memilih untuk berdiam diri namun akhirnya semua keburukan suaminya terdedah.


Jelas wanita itu lagi, perkara tersebut bukan kali pertama terjadi dan sudah berkali-kali berlaku sehingga membuatkan dirinya benar-benar tidak tahan dengan semua ini.

sumber: Facebook