eebYXrnOYAkzZ4FfKXVQtUxpW7aZVX2htvOt4gr5
Bookmark

Sengaja Salah Tulis Info Tentang Anak Autisme Zarina di Wikipedia ,Azal Luah Rasa Sedih "Azal Tak Gila"

 


Berat mata memandang, berat lagi bahu yang menggalas tanggungjawab. Umum diketahui, pelakon Zarina Zainuddin cukup dikagumi ramai dalam membesarkan dan menguruskan dua anak sulungnya, Muhammad Razil Azrai atau Azil dan Muhammad Raizal Azrai atau lebih dikenali sebagai Azal.

Meskipun begitu, nampaknya ramai rakan selebriti juga ‘mengamuk’ dengan tindakan seorang individu yang dipercayai mengedit info tentang anaknya di laman Wikipedia. Info yang ditulis tidak hanya salah malah turut ditinggalkan info yang begitu mengundang rasa ‘panas’ ramai.



“Azal hantar pada saya ibu ada orang tulis di Wikipedia kata Azal gila ibu tengok ni, saya yang baca jadi terkedu sekejap saya peluk dia saya kata Azal tak gila, Azil tak gila… Azal dan abang Azil anak istimewa. Anak ibu, Allah ada… biar orang kata apa Allah ada. Kalau Azal sayang ibu jangan sedih tau,” tulis Zarina Zainuddin menceritakan perbualannya dengan anak sulungnya itu, Azal.

Walau bagaimanapun, perkongsian Zarina Zainuddin mengenai hal itu mengundang rakan selebriti juga kurang senang dengan tindakan melampau individu tersebut.



sumber:zarinazainuddin_