eebYXrnOYAkzZ4FfKXVQtUxpW7aZVX2htvOt4gr5
Bookmark

Muzik Video Lagu Raya Aliff Syukri Sekali Lagi Dikritik Berpakaian Ketat, “Macam Baju Bolos Saja Dinding Itu Je”

 


Tahun sebelum ini Datuk Aliff Syukri pernah dikecam hebat kerana mengeluarkan dan menyanyikan lagu sempena hari raya. Muzik video sebelum ini sememangnya tular, namun dikecam dan dikritik kerana keterlaluan dengan kehadiran penari latar yang sangat ‘mengundang’.

Namun tahun ini sekali lagi lagu raya Datuk Aliff Syukri jadi perhatian ramai. Baru sahaja berkongsikan teaser lagu raya menerusi Instagram miliknya, namun video pendek itu telah menjadi bualan hangat warganet.

Mengakui dirinya adalah artis nombor satu negara dengan lagu raya tular selama empat tahun berturut-turut, usahawan ini memaklumkan muzik video penuh bakal ditayangkan dalam seminggu lagi.

Berikut adalah perkongsian video teaser yang sekali lagi jadi tumpuan ramai ini:



Lagunya boleh juga dilayan, namun keunikan pakaian usahawan ini bersama penarinya itu telah menjadi perhatian ramai.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen menegur muzik video ini. Malah ada yang tanya adakah Datuk Aliff Syukri tidak serik selepas dipanggil SKMM berkenaan muzik video tahun lalu.

Berikut antara reaksi ramai yang ditinggalkan di ruangan komen perkongsian teaser muzik video tersebut:

“Sengaja je dia provoke buat baju macam tu orang kecam, dia akan dapat attention. Orang akan sebut, ni semua marketing, lepas tu keluar la video nangis minta maaf”