eebYXrnOYAkzZ4FfKXVQtUxpW7aZVX2htvOt4gr5
Bookmark

Terhibur Bila Jep Cuba 'Rukyah' Anju, Jerit Macam Kena Sampuk Tapi Derhaka

 


Baru-baru ini, selebriti sensasi Zarina Anjoulie atau mesra dipanggil sebagai Anju dijemput untuk beraksi di pentas Sepahtu Reunion Live 2023 sebagai tetamu jemputan.

Siapa sangka dengan kemunculan Anju sebagai cameo dalam pentas Sepahtu Reunion itu mampu membuat penonton ‘sakit perut’ kerana lawak spontannya.Kerana penat hidup susah, watak Juliana yang dibawakan oleh Zarina Anjoulie sanggup menduakan suaminya, Leman (Jep Sepahtu) semata-mata mahu bercinta dengan lelaki lebih kaya.

Anju gamatkan pentas SRL2023


Meskipun gemuruh kali pertama muncul di pentas komedi itu, nampaknya Anju selamba membawa karakter isteri derhaka dengan gaya tersendiri. Dialog yang dilontarkan juga penuh dengan sindiran cukup ‘deep’.



@kakcikk32 #sepahtureunionlive #sepahtu #zarinaanjoulie ♬ original sound - KakCikk


Syaitan apa yang merasuk ke badan ini, keluarrrr!

Bukan di awal-awal cerita sahaja, bahkan energy kelucuan aktres ini masih konsisten sampai ke penghujung cerita. Juliana akhirnya insaf selepas wajahnya menjadi hodoh gara-gara disimbah asid oleh watak Zamani. Saat pulang ke pangkuan suami, Leman bagaimanapun telah tawar hati dan enggan lagi menerima kembali wanita derhaka itu. Lucunya, cara Anju menjerit keinsafan sungguh mirip dengan orang kerasukan. Jep spontan membuat gaya rukyah lantas menambah gelak tawa penonton di studio siaran langsung.

sumber:@kakcikk32