eebYXrnOYAkzZ4FfKXVQtUxpW7aZVX2htvOt4gr5
Bookmark

Drama Terlanjur Cinta Lakonan Puteri Balqis,Syafiq Kyle

 

Nantikan drama Viu Original, Terlanjur Cinta yang menggandingkan pelakon Puteri Balqis, Syafiq Kyle, Syafie Naswip, Khir Rahman, Umie Aida dan ramai lagi. Drama terbitan Rumah Karya Cinta diarahkan oleh Izuan Mokhtar dan skrip oleh Eirma Fatima. Dijangka akan ditayangkan pada bulan Ramadan tahun hadapan.

Judul : Terlanjur Cinta #terlanjurcinta
Tarikh Tayangan di Viu:Mac  2024
Penulis Skrip: Erma Fatima
Pengarah: Izuan Mokhtar
Produksi: Rumah Karya Cinta

Watak Pelakon
Puteri Balqis Ashikin sebagai Aisyah
Syafiq Kyle sebagai Amir
Syafie Naswip sebagai Salleh
Syafi Tee
Khir Rahman
Umie Aida
Taqim Zaki
Anne Abdullah
Sharifah Sakinah
Eldania Zahra

Sinopsis Terlanjur Cinta
Demi menyelamatkan abangnya, seorang penagih dadah bernama Salleh, dari penjara dan menyelamatkan keluarganya dari belenggu kemiskinan, Aisyah menerima lamaran seorang duda tua, Pak Majid.

Ini menyebabkan Aisyah mengenepikan percintaan beliau dengan rakannya, Amir. Walaupun berbeza umur, sikap Pak Majid yang berbudi bahasa dan menawan menyebabkan Aisyah jatuh cinta padanya.

Walaubagaimanapun, harapan Aisyah untuk bahagia berkecai apabila Pak Majid kembali daripada kerja luarnya bersama isteri kedua. Kini, Aisyah perlu berjuang untuk mengekalkan kehidupan baharunya.

Sementara itu, Amir yang menunggu Aisyah mempersoalkan dirinya, samada beliau masih berpeluang memberikan kebahagiaan kepada Aisyah.

Para Pelakon Terlanjur Cinta