eebYXrnOYAkzZ4FfKXVQtUxpW7aZVX2htvOt4gr5
Bookmark

Bercinta Dengan Lelaki Tua 73Tahun ,Wanita Ini Tidak Kisah Dikecam Malah Tidak Sabar Untuk Kahwin

Wanita ini bercinta dengan seorang lelaki 40 tahun lebih berusia daripadanya selain dikecam kerana seperti seorang cucu dan atok. Cinta tidak mengenal usia, rasa cinta itu lahir pada hati yang ikhlas daripada seorang wanita ini.

Menurut petikan daripada The Sun Uk, walaupun orang sekeliling bergosip tentang hubungannya dengan lelaki tersebut yang mendakwa dia ingin kekayaan yang dimilik oleh lelaki ini sahaja, dia tidak peduli dnegan semua itu.

Wanita yang berusia 33 tahun ini ingin berkahwin dan berharap untuk ada zuriat bersama pasangannya itu berumur 73 tahun.


Wanita ini berkata dia tidak pernah rasa lebih bahagia daripada mencintai segala-segalanya tentang lelaki warga emas ini sebab memiliki hobi memancing yang sama dan ‘bercinta’ dalam hujan.

Cinta mereka berputik di sebuah pertemuan yang tidak dijangka. Walaupun kekasihnya tidak sempurna namun cinta wanita ini tidak pernah berkurang.

Menurut wanita ini, semasa berada di sebuah restoran dia memberi ciuman pertama untuk pasangannya namun ada segelintir pelanggan yang berada di situ berkata seorang cucu memberi ciuman kepada atuknya.

Selang beberapa hari, dia tidak menyangka bahawa ibunya memberi pelukan yang erat kepada kekasihnya yang menyokong percintaan mereka.

Sekarang, mereka sudah menjadi kekasih lebih dari empat tahun dan akan berkahwin tidak lama lagi.



Sumber: The Sun Uk