eebYXrnOYAkzZ4FfKXVQtUxpW7aZVX2htvOt4gr5
Bookmark

Seluar Belon Koleksi ‘Aladdin’ Undang Pelbagai Reaksi Lucu


Saban Hari Ramai pereka fesyen berlumba-lumba untuk menghasilkan konsep yang tidak pernah diketengahkan untuk menarik perhatian. Trend in biasanya menghasilkan rekaan-rekaan yang membuat orang ramai geleng kepala.



Terbaru, satu rekaan seluar yang telah dibentangkan oleh Harikrishnan, seorang pelajar fesyen di London College of Fashion pula menjadi buah mulut netizen.

Seluar oleh pelajar yang berasal dari Kerala tersebut diinspirasikan oleh seluar harem dengan bahagian kaki yang mengelembung seperti belon, dan dipasangkan dengan blazer dan jaket dalam peragaan koleksinya.




Pereka pakaian lelaki itu menghasilkan rekaan unik dengan siluet 3D yang melampau itu untuk koleksi siswazahnya. Seluar belon getah berkenaan telah mencuri perhatian pengguna media sosial dan gambar koleksi pelajar tersebut tular di internet.



Walaupun ramai yang memuji pereka fesyen itu atas rekaan yang dianggap sebagai futuristik, ada juga yang memberikan reaksi lucu dengan membandingkan seluar berkenaan dengan seluar kembang dalam watak Disney Aladdin.



Sumber: Twitter, Instagram