eebYXrnOYAkzZ4FfKXVQtUxpW7aZVX2htvOt4gr5
Bookmark

[VIDEO] “Bismillah Takde, Cheer Je Eh”-Jep Sepahtu Sambut Hari Lahir Ke-35

Demikianlah gambar yang terlintas di kepala saat melihat pelawak terkenal, Jep Sepahtu yang menyambut hari lahir ke 35 semalam.

3 Beradik Buat Kek Papa Jep
Sebelum ini, mungkin ramai yang mencari kek besar yang nampak mewah untuk sambut hari jadi. Tapi tidak bagi keluarga Jep. Istimewanya, kek hari jadi itu dibuat sendiri oleh anak-anak sekaligus mendapat pujian netizen. Sambil mengadun adunan kek, anak-anak Jep telah menitipkan doa buat papanya. Mereka mengharapkan moga Jep diberikan kesihatan dan  dimurahkan rezeki dari Allah.



Banyak cerita datang dan pergi tapi kisah kita kekal dalam hati Pelakon, Sari Yanti turut 

menitipkan sebuah ucapan khas buat suaminya dengan berdoa semoga Jep menjadi insan yang dirahmati di dunia dan di akhirat. Walaupun banyak cerita yang datang dan pergi, tapi biarlah kisah mereka kekal berada di dalam hati.

Bismillah Takde, Kau Cheer Je Eh.Bismillah dulu 

Hanya di beranda rumah, sambutan hari lahir Jep telah diadakan dengan cukup meriah oleh Sari Yanti dan anak-anaknya. Ketika sesi memotong kek, nasihat spontan daripada Jep menegur anaknya telah mencuit hati orang ramai. Jep meminta anaknya membaca bismillah sebelum makan dan bukannya cheer.
Sumber:Sari Yanti