eebYXrnOYAkzZ4FfKXVQtUxpW7aZVX2htvOt4gr5
Bookmark

Drama Tercipta Satu Ikatan Gandingan Aeril Zafrel & Hannah Delisha Peminat Percaya pasti ‘Meletop’



Drama gandingan Pelakon Aeril Zafrel Dan Hannah Delisha Tercipta Satu Ikatan yang bakal di tayangkan pada 29 Disember ini merupakan drama pertama gandingan dua perlakon hebat tersebut dan pasti bakal menjadi trending nanti



Drama bersiri ini merupakan arahan daripada Pali Yahya dan selain dibariskan oleh pelakon jelita itu dan Aeril Zafrel ternyata terdapat juga bintang hebat seperti Izzue Islam. Aeril Zafrel bakal membawakan watak sebagai Daniyal manakala Hannah Delisha pula memegang watak sebagai Leanna.



Biarpun begitu, kedua-dua pelakon ini mulai berkongsikan sedikit sedutan kepada peminat dan pengikut menerusi Instagram peribadi mereka.

“Coming soon! Sebuah lagi drama adaptasi novel terbaik, Tercipta Satu Ikatan, bakal menemui anda tidak lama lagi. Arahan pengarah hebat @paliyahyalatest. Akan datang.”





Walau bagaimanapun, perkongsian Aeril Zafrel di Instagram pula mendapat pelbagai reaksi positif daripada warganet yang melihat video teaser drama terbaharu itu yang mana rata-ratanya memuji dan tidak sabar untuk menonton.


“…ini bukan sebuah kisah cinta. Tapi dendam bersulam cinta…”- Daniyal Zayyan

 


kredit:Airil and Hana