eebYXrnOYAkzZ4FfKXVQtUxpW7aZVX2htvOt4gr5
Bookmark

Video TikTok Gambarkan Bagaimana Wanita Keluar Dari Kereta Buat Ramai Dapat Relate

 


Banyak perkara yang wanita dapat lakukan yang membuat orang lain keliru bagaimana mereka melakukannya. Sama ada berlari sambil memakai kasut tumit tinggi, atau mencari barang yang orang lelaki tidak berjaya temukan, kelebihan-kelebihan itu adalah sesuatu yang ramai wanita banggakan.

Salah satu kelebihan ini adalah seperti yang dikongsikan dalam sebuah video yang tular di Twitter. Dalam video tersebut, seorang wanita yang berada di dalam kereta sedang bersedia untuk keluar dari kenderaannya.



Biasanya kebanyakan wanita akan membawa beg apabila keluar rumah, namun ada juga jenis yang suka berlenggang dengan meninggalkan barang lain di dalam kereta dan hanya memegang telefon dan dompet di tangan, terutamanya mereka yang hanya keluar sebentar dan tidak merancang untuk membeli apa-apa.




Itulah yang dapat disaksikan dalam video TikTok tersebut di mana wanita itu dilihat memegang minuman dan mencapai telefon serta dompetnya untuk dipegang dengan satu tangan. Tidak cukup dengan itu, dia juga mencapai kunci, beg makanan, kantung, pelembap bibir dan beberapa objek lain untuk dipegang.

Aksi wanita itu yang menggambarkan kebolehan wanita untuk memegang banyak objek hanya dengan menggunakan satu tangan membuatkan ramai yang dapat relate dengannya.




Sumber: Twitter