eebYXrnOYAkzZ4FfKXVQtUxpW7aZVX2htvOt4gr5
Bookmark

Bapa Menyakat Si Ibu Masa Buat Rakaman Untuk Kerja "Padan Nampak Cun Je bini Aku Tadi"


 Berhadapan dengan pandemik Covid-19 kini, kebanyakan syarikat dan juga sesi persekolahan dilakukan menerusi dalam talian. Kerja-kerja yang boleh dibuat dalam talian digalakkan untuk pekerja melakukannya dari rumah. Biarpun ini menjadi kebiasaan baharu buat orang ramai, namun mempelajari untuk melakukannya bukanlah satu perkara sukar.

Apa-apa pun dengan adanya teknologi hari ini, kerja-kerja jadi lebih mudah dan serba sedikit banyak membantu proses menyelesaikan tugasan. Biar pun begitu, baru-baru ini tular di sosial media dengan satu rakaman yang memaparkan seorang wanita yang cuba buat rakaman tugasan.

Dalam rakaman itu pada awalnya wanita tersebut bercakap seperti biasa sebelum tiba-tiba suaminya pulang ke rumah. Video yang dirakamkan oleh anaknya itu menjadi riuh apabila bapa mula bertindak mengusik si ibunya yang sedang bercakap itu. Berikut adalah video bapa mengusik si ibu buat rakaman yang telah dikongsikan



Alahai comel je pasangan ini! Apa-apa pun perkongsian bapa mengusik si ibu tersebut telah meraih perhatian ramai Perkongsian tersebut telah membuatkan ramai terhibur.