eebYXrnOYAkzZ4FfKXVQtUxpW7aZVX2htvOt4gr5
Bookmark

Lelaki Didakwa Tengah Kecewa,Biawak Datang Teman "Biawak Pun Tengah Kecewa"

 


Pastinya ramai mengetahui bahawa hidup ini tidak selalunya indah dan meskipun kita sentiasa berharap sesuatu yang terbaik tetapi hakikatnya bahawa kehidupan yang kita impikan tidak selalunya berlaku macam yang diharapkan.

Seperti roda yang berpusing, sekali di atas sekali di bawah dan sama ada manis mahupun pahit kita harus menerimanya kerana begitulah lumrah hidup.

Satu perkongsian daripada seorang pengguna TikTok ini pula menunjukkan seorang lelaki yang sedang mengalami kekecewaan dimana dapat diperhatikan, dia cuba menenangkan dirinya dengan bersendirian.



Tetapi selain lelaki itu mencuri tumpuan pengguna TikTok selepas Challie Peace memuat naik rakamannya kepada umum, seekor biawak yang menghampirinya juga menjadi perbualan diruangan komen. Menurut lelaki itu diruangan kapsyen, “Begini la ni kalau orang kecewa, ada biawak di belakang dia pun dia tidak peduli.”


@challie97

Begini la ni klw org kecewa ada biawak d belakang dia pun dia tida pduli 😂#sabahancrew_fams #tiktoker #fyp #fypシ #foryoupage @khairulnizam198

♬ Christina Perri Jar Of Hearts Mix By DJ Cantik - SUGI_bfon21

Nampaknya situasi lelaki itu yang hanya steady apabila disapa biawak mengundang warganet meninggalkan pelbagai reaksi mereka yang sempat berseloroh dengan telatah haiwan terbabit.

Sumber:@challie97