eebYXrnOYAkzZ4FfKXVQtUxpW7aZVX2htvOt4gr5
Bookmark

Gigih Bawa Guni Besar Pergi Kedai Eco,Akhirnya Berjaya Hias Belakang Rumah

 

Pergi Kedai Eco,Akhirnya Berjaya Hias Belakang Rumah

Pasti ada diantara kita begitu rajin untuk mengubah sebuah halaman dirumah menjadi sesuatu yang baru dan selagi tidak berhasil merubahnya perasaan tidak puas itu akan sentiasa ada,Seperti  yang dilakukan oleh lelaki ini, dia telah berhasrat untuk menghias laman belakang rumahnya dengan melakukan semuanya sendiri.

Sudah alang-alang berada di rumah, inilah masanya orang ramai mencantikkan rumah mereka untuk mengisi masa terluang kan? Bermula daripada membeli barang-barang sehinggalah kerja-kerja menghias, semuanya dilakukan sendiri.

@timsupermuhajir

Lain macam! Keluar Mall bawak guni besar!😂 #decoration #dekorasikamar #tiktokguru #funny #lucu

♬ original sound - Muhajir Zakaria

Menurutnya keinginan mengubah bahagian belakang rumah kerana inginkan ruang privasi bagi ahli keluarganya melakukan pelbagai aktiviti,walaupun mengambil masa yang agak lama untuk menyiapkan tetapi dengan hasil yang berbaloi pasti hilang segala rasa penat tersebut.

Apa yang berjaya mencuit hati netizen apabila beliau membawa guni besar masuk kedalam Shopping mall disebabkan ingin memborong barang-barang yang diperlukan 

Disebabkan tidak cukup bahan yang diperlukan dia terpaksa pergi sehinggaa tiga kedai Eco yang berbeza bagi mendapatkan bahan untuk mendapatkan lebih  100 keping daun tiruan ,gigih betul.
@timsupermuhajir

Pagar baru❤️Hasil bawak guni dalam Mall! #decoration #diy #dekorasikamar #landscape #dekorasi #tiktokguru

♬ original sound - Muhajir Zakaria

yang pasti segala usaha yang dibuat amatlah berbaloi kerana setiap penat lelah beliau tidak sia-sia dengan terhasilnya ruang yang diinginkan cantik memang cantik sehingga mendapat pujian dari netizen yang komen.malah dengan bahan yang murah digunakan siapa kata tidak mampu untuk hasilkan sesuatu yang bermutu yang pasti harus ada kretiviti dalam menghasilkannya dan harap dapat memberi inspirasi kepada mereka yang melihat video tersebut.