eebYXrnOYAkzZ4FfKXVQtUxpW7aZVX2htvOt4gr5
Bookmark

7 Hari Mencintaiku 3 Baru Episod Pertama Sudah Jadi Bualan Ramai

 

7 Hari Mencintaiku 3 Baru Episod Pertama Sudah Jadi Bualan Ramai1

Drama Melayu yang terpaling ditunggu-tunggu oleh peminatnya, 7 Hari Mencintaiku 3 akhirnya menemui penonton pada Sabtu, 6.58 petang di TV3. Sebuah karya Siti Rosmizah, drama ini mendapat sambutan hangat hingga sudah pun memasuki musim ketiga.

Manakan tidak, drama 7 Hari Mencintaiku 3 ini sungguh menarik untuk ditonton disebabkan ‘dihidangkan’ mengenai keluarga Pak Samad yang bermacam kejadian berlaku. Malah dengan barisan pelakon hebat seperti Siti Saleha, Shukri Yahaya, Liza Abdullah dan ramai lagi membuatkan drama ini memiliki kekuatan tersendiri.


Biarpun begitu, dalam pengakhiran episod pertama 7 Hari Mencintaiku yang disiarkan menunjukkan Mia kemalangan dan kehilangan kaki serta anaknya. Disebabkan babak ini membuatkan penonton tertanya-tanya adakah ianya benar berlaku atau hanya mimpi.

Buat yang terlepas, berikut adalah babak dalam episod pertama 7 Hari Mencintaiku yang telah mencuri perhatian ramai ini:


@bbylisa5678 #7harimencintaiku3 #ep1 #16april2022 #bulanramadhan2022 #taklamalagi #bulanpuasa2022 #ramadhan2022 #bulanpuasa #dramabaru #drama2022 #dramabulanramadhan #dramamelayu #dramasangat #dramasangattv3 #tv3malaysia #akasia #akasiatv3 #seiklashati #fyp #fypã‚· #fypã‚·゚viral #tiktokviral #videoviral #foryou #semogamasukfyp #shukriyahaya #sitisaleha #sallywho #7harimencintaiku #bulanramadhan2022 ♬ bunyi asal - 🌹Nur Alisa💞

Sumber:bbylisa5678