eebYXrnOYAkzZ4FfKXVQtUxpW7aZVX2htvOt4gr5
Bookmark

Khaby Lame & Budak Viral 'Kejutkan' Netizen Malaysia,Jauh Awak Pergi Dik

 

Khaby Lame & Budak Viral 'Kejutkan' Netizen Malaysia,Jauh Awak Pergi Dik1
Pastinya ramai yang mengenali Khaby Lame yang merupakan personaliti terkenal media sosial mempunyai pengikut ramai,dan pasti ramai yang masih ingat budak lelaki viral gara-gara gelagatnya yang menunjukkan jari tengah disamping muka selambanya di atas motosikal.

adik viral 2

Mungkin tuah adik tersebut apabila akhir-akhir ini kembali menjadi bualan ramai warganet,apa yang menjadi tumpuan lagi bila beliau mendapat perhatian oleh oleh personaliti terkenal media sosial antarabangsa, Khaby Lame.

Jadi melihatkan pula satu rakaman video yang dimuat naik oleh Khaby Lame membuatkan ramai netizen Malaysia turut ‘terkejut’.

Mana tidaknya, dalam video tersebut Khaby Lame bergandingan lagi dengan budak lelaki viral berkenaan apabila dalam pada masa sama, ramai terhibur dengan rakaman yang dimuat naik itu sehinggakan meraih 5.8 juta tanda suka.

@khaby.lame He doesn’t want to be my friend 😢🥺 (I never give up) see you soon in 🇮🇩!!……to be continued..#learnfromkhaby #learnontiktok @tiktok ♬ suono originale - Khabane lame

Dalam video itu khaby Lame dilihat sedang cuba untuk menarik perhatian budak tersebut dengan pelbagai cara tetapi tidak dilayan dan akhirnya membuatkan beliau sedih sebelum budak itu pergi 

Menjegah diruangan  komen pula netizen malaysia turut memberi komen kerana tidak menyangka  budak lelaki tersebut sudah begitu ‘jauh’ viral kerana turut menjadi tumpuan oleh personaliti terkenal media sosial antarabangsa terbabit.

viral adik 2

viral adik 14

viral adik 16

sumber:khabylame