eebYXrnOYAkzZ4FfKXVQtUxpW7aZVX2htvOt4gr5
Bookmark

Almy Nadia berhijab,netizen doakan sentiasa istiqamah–“Cantik, makin berseri..”

 


Penampilan sopan aktres, Datin Almy Nadia yang mengenakan hijab ketika bercuti bersama keluarganya di Genting Highland baru-baru ini mencuri tumpuan netizen.

Video mereka sekeluarga sempena cuti persekolahan itu dimuat naik menerusi akaun Instagram milik kelab peminat Almy dan suaminya yang juga aktor, Datuk Fizz Fairuz.



Rakaman tersebut memaparkan aktres berusia 36 tahun itu bersama suami dan empat orang anaknya sedang menaiki kereta kabel sambil menikmati pemandangan sekitar lokasi tanah tinggi berkenaan.

Namun begitu, dia kelihatan berbeza berbanding sebelum ini apabila memakai tudung bawal berwarna biru sambil mendukung anak bongsunya sekali gus mengundang perhatian ramai.



Meninjau ke ruangan komen, rata-rata netizen meninggalkan pujian terhadap penampilan bertudung digayakan Almy yang dilihat semakin cantik dan berseri.

Malah, terdapat juga segelintir individu mendoakan aktres filem Dunia Baru itu agar kekal istiqamah dalam mengenakan hijab.

Bagaimanapun, pemilik nama lengkap Almy Nadia Aminuddin Shah itu belum mengeluarkan sebarang kenyataan berhubung penampilan tersebut.

Sumber: Instagram FizzAlmy & Almy Nadia