eebYXrnOYAkzZ4FfKXVQtUxpW7aZVX2htvOt4gr5
Bookmark

Puteri Balqis Dikatakan Makin Cantik, Mirip Pelakon Cantik Indonesia-“Awal2 tak cam tu Aqish..”

 


Memulakan karier lakonannya sejak dari kanak-kanak lagi, Puteri Balqis memiliki bakat yang cukup mengagumkan. Apatah lagi apabila meningkat dewasa, keperibadiannya yang lemah lembut membuatkan ramai meminati anak seni ini.

Semakin kerap berlakon kini, nama Puteri Balqis kembali menjadi perhatian peminat drama tempatan. Terbaharu rupa parasnya yang semakin meningkat remaja menyerlahkan kecantikan Puteri Balqis.


Malah ada yang berpendapat Puteri Balqis dikatakan cantik seperti pelakon Indonesia, Vanesha Prescilla. Dalam satu perkongsian video oleh seorang pengguna TikTok memaparkan foto terkini Puteri Balqis dan juga Vanesha Prescilla. Berikut adalah perkongsian video oleh seorang pengguna aplikasi tersebut dengan nama hotekhebatlah:

@hotekhebatlah What do you think about this two girl? #vaneshaprescilla #puteribalqis #lookalike #tiktokmalaysia #tiktokindonesia ♬ original sound - Makmattempe💎

Wah memang nampak semakin cantiklah Puteri Balqis! Makin meningkat usia makin terserlah kecantikan pelakon ini.  Apa-apa pun perkongsian rakaman Puteri Balqis dikatakan cantik seperti pelakon Indonesia ini telah meraih lebih 500 ribu tontonan dan 40 ribu likes.