eebYXrnOYAkzZ4FfKXVQtUxpW7aZVX2htvOt4gr5
Bookmark

Remy Ishak Berdekah Tengok Babak Gaduh Amyra Rosli,Video Ini Buat Ramai Terhibur

 

Video Ini Buat Ramai Terhibur

Nampaknya semakin banyak drama terbaharu yang ditayangkan sejak akhir-akhir ini. Ada yang mengangkat isu-isu rumah tangga dan sebagainya. Namun begitu, drama berjudul Jangan Menangis Cinta juga antara yang boleh dikatakan cukup mendapat perhatian peminat drama tempatan.

Mengandingkan pelakon, Remy Ishak, Amyra Rosli sebagai Zhafran dan Riyana manakala dua lagi pelakon baru, Halim Radzi dan Rita Nadira membawakan pula watak Hariz dan Dina.

Jika yang mengikuti drama Jangan Menangis Cinta, pasti tahu kini keempat-empat pelakon tersebut mempunyai konflik antara satu sama lain yang mengundang juga penonton emosi di depan kaca televisyen.

Tetapi siapa menyangka pula dapat melihat sedikit babak disebalik tabir Jangan Menangis Cinta yang mencetuskan pula warganet tidak dapat menahan ketawa mereka.

Dalam rakaman babak ini, Amyra Rosli dilihat hampir terjatuh kolam namun terhibur pula apabila dikongsikan bagaimana Remy Ishak dan Halim Radzi santai di sebelah.


Perkongsian tersebut dalam pada itu turut mengundang warganet meninggalkan ratusan reaksi kepada Amyra Rosli dan pelakon-pelakon yang terlibat dalam drama babak tersebut

@adlinabidin #janganmenangiscinta #behindthescenes ♬ original sound - Adlin Abidin


Sumber:adlinabidin