eebYXrnOYAkzZ4FfKXVQtUxpW7aZVX2htvOt4gr5
Bookmark

Nenek Power Main Gitar ,Suara Sedap Nyanyi Dengan Anjing Dia "Comel Je"

 


Bagi sesetengah orang, mereka telah dikurniakan dengan kelebihan suara yang merdu ketika lakukan nyanyian. Tidak kiralah sama ada suara halus atau sebaliknya, kalau sudah hebat memang terserlah suaranya. Tanpa sebarang peralatan pun boleh jadi!

Perkara ini dapat dikaitkan dengan sebuah video yang menjadi perhatian ramai di laman akaun Twitter milik @AnimalsWorld.



Menerusi rakaman berkenaan, kelihatan seorang warga emas wanita yang sedang menyanyikan sebuah lagu Inggeris. Namun, apa yang lebih menjadi tumpuan adalah ketika dia mempunyai kebolehan bernyanyi sambil bermain gitar! Meskipun sudah berusia, namun ternyata dia masih boleh bernyanyi dan mainkan gitar dengan sempurna.

Bukan itu sahaja, aktiviti itu juga dilakukan bersama anjing kesayangannya yang turut menghayati persembahan kecil itu.

Rata-rata warga netizen meluahkan rasa kagum mereka dengan bakat yang dimiliki oleh warga emas ini sehingga masing-masing tidak melepaskan peluang untuk meninggalkan komen yang positif di ruangan akaun Twitter tersebut. Video yang dirakam selama 2 minit itu menjadi tontonan ramai dengan menerima sebanyak 284 ribu views di laman Twitter!



Sumber: @AnimalsWorId